Utisci sa seminara integracije tela i oslobadjanja pokreta 2015

Jesenji serijal seminara Rtanjske škole u Vrmdži je završen. Bilo je tri grupe za nivo 1 i jedna grupa za nivo 2. Svakoj grupi smo imali različit pristup, otvarale su se različite teme i problematike i različiti načini prevazilaženja.

Osnovno što karakteriše ovaj seminar je lični pristup osvešćivanju telesnih, mentalnih ili emotivnih blokada kroz pokret. Pored svih naših različitosti kao jedinki, ono što nam je zajedničko jeste celovitost našeg bića kao osnova blagostanja i zdravlja. Poseban program vežbi koje povezuju telo i celovitu funkcionalnost, otkriva nam skrivene tenzije, podsvesne sadržaje i blokade. Kad ih prevazidjemo osećamo slobodu pokreta i uvidjamo da je geografija uma, tela i prostora ista. I svaka naša misao utiče na način na koji se krećemo i način na koji komuniciramo sa svetom oko nas. Tako se menja i naš pristup vežbanju- za vežbače Joge postaje bitan ceo ciklus izvodjenja asane, a ne prosto ulaženje u krajnji položaj… ; vežbači Qigonga shvataju značaj povezanosti gornje i donje sfere tela… ; u borilačkim veštinama dominira tenzija, dok celovitost tela nasuprot daje rezultate kroz maksimalnu opuštenost… a ono što je zajedničko za sve jeste osvešćivanje smisla pokreta i vežbanja, tj. koje su nam dobrobiti i svrha.

Na sledećim nivoima proširujemo teme i otvaramo nove vidike…

Komentari polaznika:

Seminar koji pomera sve iz ušuškanog i umišljenog življenja.. Odškrinuo nove prozore, otvorio nove puteve, napravio razne uvide, ohrabrio, okrepio, zbližio, odmorio!

Što se tiče utisaka o vikend seminaru,želim da napišem da iako je trajao samo 2 dana,dobijeno iskustvo je neprocenjivo.
U fizičkom smislu,naučila sam kako da čuvam svoje telo,pri vođenju treninga,kao i instrukcije kako optimalno trošiti energiju,čime se ujedno poboljšava i kvalitet rada sa ljudima.Pored toga,dobila sam neprocenjive informacije na personalnom nivou,koje su mi pomogle u otklanjanju strahova i emocionalnih blokada i sve to u apsolutno prirodnom okruženju,toploj atmosferi stvorenoj od strane nesebičnih domaćina.
Hvala Vam od srca i vidimo se ponovo,sigurna sam smile emoticon

Ono što imam da kažem neznam dali su te reči dovoljno vredne odnosu na iskustvo koje sam stekla na vašem seminaru na Rtnju,Dodir sa prirodom, vaše gostoprimstvo ,vaša briga o svemu i o svakome.Naučili ste me ono najbitnije da budem kao dete,auutentično za ceo život i to kako deliti nesebino u bezuslovnu ljubavlju,disati ,hodati ,zagrliti i čuti RITAM PRIRODE ,Majku zemlju! .
Moja duboko poštovanje ,zahvalnost i blagoslov Vašem radu

Sve što se izdešavalo proteklog vikenda je ostavilo dosta jak utisak na mene, jednom rečju bilo mi je fantastično. Od ljudi, koji su bili opušteni, prirodni i iskreni, pa sve do hrane, prostora, prirode, same organizacije i naravno predavanja i vežbi koje su mi jako prijale.
Čak šta više već sam prihvatila neke reči i mišljenja, ne znam da li sam to dobro shvatila, ali odlučila sam da je vreme da sednem, da radim i učim. Imam dovoljno materijala sad treba sve to lepo da prihvatim, usvojim kako bih mogla da širim dalje.

Čarobni Rtanj o kome svi pričaju ..divna energija koja se osećala u vazduhu, u ljudima, u životinjama..kojom odiše čitava priroda. Škola zdravog života na Rtnju je nešto što ne bih mogla da vam opišem u ovih par rečenica…potrebno je osetiti, doživeti i proživeti svaki taj trenutak.Od pogleda na veličanstvenu piramidu do divnog imanja u koje je uloženo toliko ljubavi, rada i truda do domaćina koji nesebično dele svo svoje znanje, energiju i pažnju. Hvala vam na fantastičnom vikendu koji mi je pomogao da zakoračim još jedan korak dublje u sebe i da osvestim toliko stvari za kratko vreme.Rtanjsku školu preporučujem svima koji žele da još više rade na svom ličnom razvoju, onima koji žele da osveste i osete svoje telo, da ga pokrenu na čaroban način bez imalo napora , da ga oslobode i oslobode se obrazaca u kojima smo se zarobili i koje smo godinama prikupljali u sebi.I pored svakodnevnog rada na sebi ovaj vikend mi je pomogao da još dublje zakoračim u blokade svog tela,strahove i da ih se oslobodim.Verujem da će svako ko me je potrebno i naći put do Rtanjske škole jer sve se dešava sa razlogom pa i to da čitate ovaj moj komentar. I ako želite da zakoračite u sebe još dublje na pravom ste mestu. Hvala vam još jednom od srca i ovo je tek početak mog druženja i istraživanja na Rtnju.

Leave a comment